13 Aralık 2012 Perşembe



         Evet, tam yeri tam zamanı. Geç de olsa, dayandığı sebepleri biraz bencilce de olsa, bugün içinde her türlü pisliği barındıran dünyanıza yeni bir blogger geldi. Tıpkı doğum gibi oldu hatta, siz insanların üşenmeden sıkılmadan bir seneye yakın karnında taşıdığı bir paketin çıkışı kadar geç, ve o paketin çıkmaya çalışırken bovling topunu bilardo deliğinden geçirmesine çalışması kadar bencilce.
Neyse, ilk cümlede metaforu sakız gibi uzatmanın manası yok. Konumuza dönelim. Bugün bi başlangıç yaptım ve başlangıçlardan nefret ettiğim halde bunu yaptım. Size şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, Aşk hariç her şeyin girişi sıkıcı ve gereksizdir. Buna blog yazmaya karar vermek de dahil. Bir blog açalım dedik herkes Erman Toroğlu kesilmiş, tavsiye üstüne tavsiye... Yok efendim blogda neyi nasıl sunduğunuz da önemlidir, yok efendim şu servisleri kullanırsanız paranın dibine koyarsınız aman efendim blog her gün ilgi isteyen bir iştir. Yapmayın Allah aşkına beni şu anda kaç kişi okuyacak ki? Benim tek düşündüğüm ve yapmak istediğim, siz aranızda yüksek ses ile konuşmaya devam ederken düşüncelerimi fısıldamak ve onları dinlediğinizi farz ederek egomu tatmin etmek. Hepsi bu. O yüzden koyunlarınıza geri dönebilirsiniz... Sorun yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder